SKIOLD GROUP

Aftermarket Sales & Service – Sæby

Med fokus på service af høj kvalitet i global vækstvirksomhed

 

Til vores Aftermarket salgsafdeling i Sæby søger vi nu en Aftermarket sælger, der brænder for at servicere vores danske og udenlandske kunder, samt aktivt medvirke til videreudvikling af afdelingen indenfor Aftermarket.

SKIOLD er internationalt førende i produktion og salg af udstyr til foderfremstilling og rensning af frø til landbruget og industrien. Den position har vi oparbejdet gennem mange års erfaring med fokus på produkter og  service af høj kvalitet. Vi har base i Sæby, og salgskontorer i hele verden, således at vi altid er up to date med hvad der sker i markedet og hos vores kunder. Globalt har SKIOLD 800 medarbejdere og en omsætning på mere end 1,3 mia. DKK.

Kan du sikre kundeoplevelser i verdensklasse?

Med vores markedsposition og ordretilgang efterspørger vores kunder i Danmark  og udlandet i stigende grad Aftermarket produkter.

Som Aftermarket sælger får du derfor en stor rolle i at sikre et højt serviceniveau og sørge for at komme hele vejen omkring kunden, lige fra den opsøgende kontakt til ordrehåndtering.

Dine primære opgaver bliver:

  • Opsøgende salg af service og reservedelskampagner i ind- og udland
  • Ordrehåndtering, herunder afklaring af reservedele og leveringsbetingelser med kunden
  • Udvikling og gennemførelse af salgskampagner i ind- og udland
  • Teknisk support i begrænset omfang
  • Support og vejledning til kunder, kollegaer og samarbejdspartnere vedr. reservedele
  • Reklamationsbehandling

Din succes i jobbet afhænger af din evne til at etablere og vedligeholde gode relationer blandt kunder, kollegaer og samarbejdspartnere.

På kort sigt forventes du at bidrage aktivt til daglig drift, herunder ordrehåndtering og fakturering, og på lang sigt får du mulighed for at udvikle forretningen gennem proaktive salgsaktiviteter indenfor SKIOLDs Aftermarket produkter.

Salgsdrive og teknisk forståelse

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men vi forestiller os at du har stort salgsdrive kombineret med en teknisk baggrund.

Det er vigtigt at du kan sætte dig ind i kundens behov på baggrund af tekniske tegninger, fotos og dokumentation. Har du erfaring med opsøgende salg af reservedele, salgsstrategier, salgsmål og salgskampagner er det en fordel.

Da størsteparten er vores salg er udenfor Danmark, er det et krav at du som minimum kan kommunikere i tale og skrift på dansk og engelsk, og gerne tysk.

Som person er du holdspiller, du kender vigtigheden af at vi sammen leverer de bedste løsninger. Vidensdeling er en vigtig parameter. 

Du er udadvendt, tillidsvækkende, imødekommende og trives med at møde mange mennesker, både i telefonen, på skrift og face to face.

Du trives med at udvikle og gennemføre salgsfremstød, og analysere på proces og mål efterfølgende.

Hvad tilbyder vi?

Da der er tale om en nyoprettet stilling, får du en unik mulighed for at påvirke dit eget job og retningen for Aftermarket salg i fremtiden.

Vi har travlt, men stadig med plads til faglig sparring, vidensdeling og grin.

Som team er vi 21 medarbejdere med forskellig baggrund, lige fra servicekoordinator til teknisk support og montage hos kunderne. Vi følger kunden fra reservedelen er bestilt, til den er færdigmonteret på kundens adresse.

Vi giver plads til forskellighed, og er bevidste om, at vi med hinandens styrker og kompetencer løfter opgaverne og leverer de bedste værdiskabende løsninger.

Som udgangspunkt er placeringen på hovedkontoret i Sæby, men med mulighed for arbejdsdage på andre lokationer.

Der påregnes begrænset rejseaktivitet efter nærmere aftale.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte servicechef Henrik Hanghøj på telefon +45 4036 4102, eller sende din ansøgning med relevante bilag og mærket “Aftermarket Sæby” til hr@skiold.dk.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, ansøgninger behandles derfor løbende.

Vi ser frem til at høre fra dig.