Reservedelssalg & Aftermarket Service 

Med fokus på service af høj kvalitet i global vækstvirksomhed

 

SKIOLDs afdeling i Sæby er international førende i produktion og salg af udstyr til foderfremstilling og frørensning til landbruget og industrien. Den position har vi oparbejdet gennem mange års erfaring med fokus på produkter og service af høj kvalitet. Til at sikre og udvikle SKIOLDs service overfor vore kunder i såvel Danmark som udlandet, søger vi en erfaren og selvstændig person med et stærkt sælger-gen og teknisk flair til salg af reservedele og andre aftermarket produkter fra basen i Sæby eller opsøgende ude i marken.

Om jobbet:

Jobbet har vægt på salg af reservedele og udarbejdelse af reservedelstilbud til kunder og forhandlere – selvstændigt og i samarbejde med kollegaer. I perioder skal du derudover arbejde med opsøgende salg af serviceaftaler og mindre anlægsombygninger fra kontoret i Sæby eller gennem kundebesøg. Du vil få et tæt samarbejde med serviceplanlæggeren og serviceteknikerne.

Dine primære arbejdsopgaver bliver således:

  • Reservedels- og komponentsalg til kunder i ind- og udland
  • Opsøgende salg af serviceaftaler og opgraderinger af anlægsstyringer
  • Specificere, tilbyde og sælge reservedele til kunder og forhandlere
  • Være med til at definere beholdning af reservedele og priser
  • Udarbejde reservedels-kit
  • Support til kunder, forhandlere og kollegaer
  • Deltage i reklamationsbehandling

Dine faglige kvalifikationer:

  • Formentlig har du en uddannelse som elektriker eller maskinmester med praktisk erfaring
  • Du er teknisk velfunderet med god procesforståelse
  • Du har et stærkt salgsdrive
  • Kendskab til landbrugsbranchen er en stor fordel
  • Du har gode IT kundskaber
  • Du behersker engelsk i skrift og tale  

Vi lægger vægt på, at du: 

  • Er salgs- og serviceminded
  • Er initiativrig og kan arbejde selvstændigt og systematisk
  • Virker overbevisende og troværdig og er god til at skabe personlige relationer
  • Trives med en travl og hektisk hverdag uden at miste overblikket og det gode humør
  • Har lyst til at arbejde i en global virksomhed og befinder dig godt med hele verden som arbejdsplads, både i felten og på kontoret

Du får:

Et fagligt udfordrende og udviklende job med stor grad af frihed til planlægning af dit arbejde i en international og velkonsolideret virksomhed. Du er med din faglighed og engagement med til at præge stillingen og dens fulde funktioner. Du bliver en del af en arbejdsplads, der er præget af stor vilje til at lykkedes gennem engagement og fælles hjælp i tæt samarbejde med virksomhedens andre afdelinger og datterselskaber i både ind- og udland. Omgangstonen er uhøjtidelig og præget af godt humør, selv om det ofte går stærkt.

Du bliver en del af serviceorganisationen for foder og frø, som har 21 engagerede kollegaer i Danmark og i udlandet. Globalt har virksomheden 800 medarbejdere med en omsætning på 1,3 mia. kr.

Har stillingen din interesse bedes du indsende din ansøgning vedhæftet relevant data til hr@skiold.com. Har du uddybende spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Servicechef Henrik Hanghøj på telefon +45 4036 4102.

Stillingen skal besættes snarest muligt, og vi behandler derfor ansøgningerne løbende.