Intern salg og teknisk service

Som et led i Coba Ovnes vækststrategi oprettes der en ny stilling i funktionsområdet ”Intern salg”. I den forbindelse søger vi en ambitiøs medarbejder til salgs- og teknisk service af vores kunder. Vores nye salgs- og teknisk service­medarbejder har indgående praktisk erfaring med telefonisk servicering af kunder indenfor det professionelle område og brænder for at give vores kunder en unik serviceoplevelse i forbindelse med salg og teknisk service.

Ansvarsområde

Med reference til salgs- og marketingschefen vil du som salgs- og teknisk servicemedarbejder være ansvarlig for at modtage kundeopkald pr telefon ved behov for teknisk service. Fra vores kontor i Sæby afklarer du kundens behov og vejleder kunden i eventuel teknisk problemløsning direkte i telefonen. Om nødvendigt koordinerer du et besøg fra en af vores udekørende serviceteknikere og sikre kunden en rigtig god serviceoplevelse før, under og efter et behov for teknisk service. Af centrale ansvarsopgaver kan nævnes:

  • Ansvarlig for at modtage og behandle alle indgående telefonopkald vedrørende kundernes behov for teknisk service.
  • Afhjælpe kundernes tekniske behov via telefonvejledning.
  • Betjene kunder med mer- og nysalg via telefon og mail
  • Rekvirere, koordinere og optimere vores udekørende serviceteknikeres besøg hos kunden.
  • Administrativ sagsbehandling, herunder udarbejdelse af tilbud, rekvirering af reservedele, fakturering m.v.
  • Servicering af vores udekørende serviceteknikere, herunder teknisk vejledning, reservedelsbestilling og reklamationsbehandling.
  • Arrangere intern uddannelse for vores udekørende serviceteknikere.

Din profil

Du har en erhvervs- eller videregående uddannelse indenfor teknik, handel og kontor eller tilsvarende, samt minimum 3-5 års relevant erfaring fra en intern salgsfunktion. Derudover forventer vi at:

  • Du har indgående praktisk erfaring med servicering af kunder via telefon.
  • Du har god teknisk forståelse, og kan formidle det via telefon
  • Du er en stærk formidler både mundtligt og skriftligt på dansk, engelsk og evt. tysk
  • Du kan have mange bolde i luften og er villig til at yde en ekstra indsats ved spidsbelastninger.
  • Du er superbruger på Office365 og har kendskab til NAVISION
  • Du trives i en mindre organisation med alsidige opgaver hver dag
  • Det er en fordel, hvis du bor eller ønsker at bo i Frederikshavn kommune.

Tiltrædelse

Vi tilbyder en 37 timers stilling med tiltrædelse senest den 1. februar 2021

Ansøgning

Ansøgningsfristen er mandag den 7. december 2020 kl. 12.00. Erhvervsservice Nord ApS håndterer rekrutteringsprocessen på vegne af Coba Ovne A/S, og du skal derfor sende din ansøgning til: job@erhvervsservicenord.dk

Vi forventer at gennemføre samtaler tirsdag den 15. december 2020. Hvis du ønsker at vide mere om stillingen, skal du tage kontakt til adm. direktør Jacob Birkkjær Nielsen, Coba Ovne A/S på mail jacob@coba.dk eller på mobil 40212340. Vi glæder os til at høre fra dig.

 Ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer.

————————————————–

Om Coba Ovne A/S  

Coba Ovne er beliggende i Sæby i Nordjylland. Vi beskæftiger os primært med salg og service af ovne til storkøkkener, børneinstitutioner, skoler, højere læreanstalter, detailhandlen, slagtere, restauranter, cafeer, kantiner samt campingpladser i hele landet . Vores kunder tæller nogle af de største kæder som Q8, 7-Eleven, Spar og anerkendte restauranter som fx. Bones-kæden, Villa Vest i Lønstrup, Restaurant Martino i Århus.

Vi har siden 2003 haft agenturet på UNOX i Danmark. UNOX er med ca. 80.000 solgte ovne om året verdens største producent af ovne til det professionelle marked.